Operationeel Manager

Je hebt affiniteit met sport, ontspanning, beweging en gezondheid. Als je een bezoek brengt aan een sport-, bewegings- of gezondheidscentrum dan kijk je met een geïnteresseerde en kritische blik rond. 

Je begrijpt hoe marketing en commercie werkt en je bent continu gericht op mogelijkheden voor vernieuwingen. Je staat te popelen om verbeteringen door te voeren en zorgt hierbij voor een gedegen plan van aanpak en het benodigde draagvlak. 

Is het voorgaande een goede omschrijving van jou als persoon? Dan wordt het tijd voor een kennismaking met sport- en gezondheidscentrum De Vennen in Dongen.

Over Sport- en gezondheidscentrum De Vennen

Voor een frisse duik in het water, een gezonde geest en een gezond lichaam ga je naar De Vennen in Dongen. Dit sport- en gezondheidscentrum beschikt over meerdere zwembaden (zowel recreatief als een sportbad), diverse fitness- en saunafaciliteiten, een paramedisch centrum (met onder andere: ergotherapie (baby/kinder)fysiotherapie, huidtherapie, podotherapie en logopedie) en het beheert diverse binnensportaccommodaties. Binnen het paramedisch centrum worden tevens leefstijlactiviteiten aangeboden door eigen gecertificeerde leefstijlcoaches. De Vennen is dus de ideale plek voor gezonde in- en ontspanning!

Wat ga je bij ons doen?  

Je houdt je binnen De Vennen bezig met: 

  • Marketing: het creatieve brein. Je zorgt ervoor dat de juiste doelgroepen worden benaderd en je weet waar zij behoefte aan hebben. Je speelt hier op de juiste manier op in en zorgt voor een goede klant- en leveranciersbeleving. Je zorgt ervoor dat de totale dienstverlenging van De Vennen op een juiste manier wordt uitgedragen en kiest hierbij passende marketinguitingen, waarbij social media een belangrijke rol speelt. Voor dit alles stippel je een jaarplanning uit met diverse campagnes, je implementeert deze campagnes en evalueert deze ter verdere verbetering. Daarnaast verzorg je de interne en externe communicatie.
  • Innovatie: continue verbeterbril. Je begrijpt dat door middel van de juiste innovaties de propositie van de organisatie wordt versterkt. Je ziet kansen en verbeterpunten in de dienstverlening en de interne organisatie. Deze werk je uit in innovatieplannen. Je bent hierin de kartrekker en zorgt ervoor dat de plannen op een heldere en efficiënte wijze worden geïmplementeerd. 
  • Strategie: de integrale aanpak. Samen met de Algemeen Directeur bepaal je de strategie van de organisatie. Je draagt deze strategie uit en je ziet erop toe dat alle activiteiten in lijn zijn met de strategie. Het verder professionaliseren van de organisatie is een belangrijk uitgangspunt van al jouw initiatieven. 
  • Commercieel: focus op resultaat. Je bepaalt (samen met de Algemeen Directeur) op welke wijze het commercieel resultaat moet worden behaald en bedenkt hiervoor gerichte acties. Je hebt de focus op het verhogen van de omzet en verliest hierbij de kwaliteit van dienstverlening en de interne organisatie niet uit het oog. 
  • Receptie: hospitality als kernwaarde. Je bent het aanspreekpunt voor de medewerkers van de receptie en stuurt hen aan. Je borgt dat bezoekers op een gastvrije en klantvriendelijke wijze worden ontvangen en dat de werkzaamheden op de receptie gestroomlijnd plaatsvinden. Je kijkt hoe zaken verbeterd kunnen worden, implementeert verbeteringen en ziet er op toe dat deze effectief zijn en blijven. 

Kortom, je bent een belangrijke spil in de organisatie waarbij je je beweegt op verschillende terreinen met de focus op Marketing en Innovatie. 

Wat biedt De Vennen jou?

  • Een uitdagende functie waarin je veel eigen initiatieven kunt ontplooien.
  • Uitgebreide mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.
  • Onderdeel zijn van een leuk en hecht team van ambitieuze professionals.
  • Een platte en informele organisatie. 
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO Recron.
  • Het kunnen leveren van een bijdrage aan de groeistrategie van de organisatie. 

Wat zoeken wij in jou?

  • HBO werk- en denkniveau, gecombineerd met een afgeronde passende opleiding, bij voorkeur SPECO.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring binnen een sport-, bewegings- en/of gezondheidscentrum. Bij voorkeur gecombineerd met ervaring op het gebied van marketing. 
  • Affiniteit met hospitality. 
  • Goed in plannen en organiseren in combinatie met een brede blik (bewust zijn van consequenties van beslissingen; vooruitdenken).
  • Een creatief en ondernemend persoon die beslissingen durft te maken en een natuurlijk overwicht heeft. 
  • Gedreven, enthousiast, leergierig en communicatief vaardig. 
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift. 
  • Ervaring in het aansturen van medewerkers is een pre.

Heb je interesse?

Wil je meer weten over onze vacature of onze organisatie? Neem dan contact op met Alfons van der Pluijm via het telefoonnummer: 0162-319999.

Sta je te popelen om bij ons aan de slag te gaan? Laat dit dan weten via de ‘solliciteer nu’ knop. We vragen je om je CV achter te laten en we stellen je een paar vragen voor wat meer informatie. Wie weet zien we je binnenkort!